Wednesday, October 5, 2016

Betalingsbesonderhede Vir Kursus

Betalingsbesonderhede Vir Kursus deur Dilip Shaw op 22 Januarie 2015 Baie handelaars wou vinnig te betaal vir die kursus sodat ek 'n betaling gateway bygevoeg. Jy kan nou aanlyn te betaal deur middel van PayUMoney. Dit aanvaar kredietkaarte, debietkaarte of netto bank. Dit neem net 'n minuut om te betaal. Dit is veilig, vertroulik en hoogs veilige betaal deur PayUMoney gebruik word in baie plekke soos SnapDeal, BookMyShow, Jabong ens Kursusfooi vir 5 Konserwatiewe Options 038; Futures Trading Strategies met E-ondersteuning is slegs Rs. 5000 / - (Vyfduisend Slegs). Die fooi dek al 5 strategieë pdf, en my ondersteuning vir 1 jaar op e-pos. Jy sal my nuusbriewe ontvang vir die lewe. Die prys van die kursus is niks in vergelyking met die geld wat jy kan verdien. Klik op die knoppie hieronder om te betaal: As jy my ondersteuning nodig op Phone + WhatsApp + E vir die kursus dan hef ek Rs. 1000 / - ekstra vir my tyd op die selfoon en WhatsApp aan jou gegee. Jy sal my nuusbriewe ontvang vir die lewe. Klik op die knoppie hieronder om te betaal: Getuigskrif deur Ganesh - Uitslae kan wissel vir gebruikers As jy wil om te betaal deur kontant, tjek, Mobile Betalings, NEFT of IMPS oordrag, asseblief deponeer die kursusfooi in enige een van die volgende banke: Bank: Staat Bank van Indië Naam: Dilip Shaw Rekening Nommer: 10484592909 Tipe Rekening: Spaar rekening


No comments:

Post a Comment