Monday, October 10, 2016

Strategiese Implementering

strategiese implementering Implementering is die proses wat strategieë en planne in optrede blyk om strategiese doelwitte en doelwitte te bereik. Implementering van 'n strategiese plan is net so belangrik, of selfs meer belangrik, as jou strategie. Die kritieke aksies te beweeg van 'n strategiese plan van 'n dokument wat sit op die rak te aksies wat besigheid groei aan te dryf. Ongelukkig is die meeste van die maatskappye wat strategiese planne het versuim om dit te implementeer. Volgens 'n Fortune voorbladstorie in 1999, nege uit tien organisasies versuim om hul strategiese plan te implementeer om verskeie redes: 60% van organisasies nie strategie verwys na begrotings 75% van organisasies nie werknemer aansporings skakel na strategie 86% van sake-eienaars en bestuurders spandeer minder as 'n uur per maand bespreek strategie 95% van 'n tipiese arbeidsmag nie strategie hul organisasie se verstaan. 'N Strategiese plan bied 'n besigheid met die draaiboek wat dit nodig het om 'n spesifieke strategiese rigting te streef en stel prestasiedoelwitte, lewer waarde vir kliënte, en suksesvol te wees. Dit is egter net 'n plan; dit is geen waarborg dat die gewenste prestasie nie meer bereik as om 'n padkaart waarborg die reisiger kom by die verlangde bestemming. Aan jou strategie gereed vir implementering Vir daardie besighede wat 'n plan in plek hê, mors tyd en energie op die beplanningsproses en dan nie die implementering van die plan is baie ontmoedigend. Alhoewel die onderwerp van toepassing nie die mees opwindende ding om te praat oor al mag wees, dit is 'n fundamentele sakepraktyk wat is van kritieke belang vir enige strategie om in die hande te neem. Die strategiese plan fokus op die wat en waarom van aktiwiteite, maar implementering spreek die wat. waar. wanneer . en hoe . Die feit is dat beide is van kritieke belang om sukses te maak. In feite, kan maatskappye mededingende voordeel te verkry deur middel van die implementering as effektief gedoen. In die volgende afdelings, jy ontdek hoe om ondersteuning te kry vir jou volledige plan implementering en hoe om 'n paar algemene foute te vermy. Vermy die uitvoering slaggate Omdat jy jou plan om te slaag wil, ag slaan op die raad hier en bly weg van die slaggate van die implementering van 'n strategiese plan. Hier is die mees algemene redes strategiese planne misluk: Gebrek aan eienaarskap: Die mees algemene rede 'n plan versuim is 'n gebrek aan eienaarskap. As mense nie 'n aandeel en verantwoordelikheid in die plan het, sal dit business as usual vir almal, maar 'n gefrustreerde n aantal wees. 'N Gebrek aan kommunikasie: Die plan nie kry aan werknemers gekommunikeer, en hulle het nie verstaan ​​hoe dit bydra. Aan vasgeval in die dag-tot-dag: Eienaars en bestuurders, verteer deur daaglikse bedryfsprobleme, oë van langtermyndoelwitte te verloor. _ Uit die gewone: Die plan word beskou as iets afsonderlike en verwyder van die bestuursproses. 'N oorweldigende plan: Die doelwitte en aksies gegenereer in die strategiese beplanningsessie is te veel, want die span het misluk om moeilike keuses te maak om nie-kritieke aksies uit te skakel. Werknemers weet nie waar om te begin. 'N sinlose plan: die visie, missie en waardestellings word beskou as pluis en nie deur dade of nie werknemer buy-in. Jaarlikse strategie. Strategie is net bespreek met jaarlikse naweek wegbreke. _ Nie oorweeg implementering: Implementering is nie bespreek in die strategiese beplanningsproses. Die beplanningsdokument word beskou as 'n doel op sigself. Geen vorderingsverslag: Daar is geen manier om vordering te monitor, en die plan meet slegs wat maklik, nie wat belangrik is. Niemand voel enige vorentoe momentum. Geen aanspreeklikheid: Verantwoordbaarheid en 'n hoë sigbaarheid help ry verandering. Dit beteken dat elke maatreël, objektiewe, databron, en inisiatief 'n eienaar moet hê. Gebrek aan bemagtiging: Hoewel aanspreeklikheid sterk motivering kan voorsiening maak vir die verbetering van prestasie, moet werknemers ook die gesag, verantwoordelikheid, en gereedskap wat nodig is om toepaslike maatreëls impak. Anders, kan hulle betrokkenheid en eienaarskap te weerstaan. Dis makliker om slaggate te vermy wanneer hulle duidelik is geïdentifiseer. Nou dat jy weet wat dit is, is jy meer geneig om reg spring oor hulle! Wat al jou basisse As 'n sake-eienaar, uitvoerende, of departement bestuurder, behels jou werk om seker te maak dat jy die opstel van 'n suksesvolle implementering. Voordat jy hierdie proses te begin, te evalueer jou strategiese plan en hoe jy dit kan implementeer en beantwoord 'n paar vrae om jouself in toom te hou. Neem 'n oomblik om eerlik beantwoord die volgende vrae: Hoe toegewyd is jy tot die implementering van die plan om jou maatskappy om vorentoe te beweeg? Hoe kan jy van plan is om die plan te kommunikeer regdeur die maatskappy? Is daar voldoende mense wat 'n buy-in die plan vorentoe te dryf? Hoe gaan jy jou mense te motiveer? Het jy al geïdentifiseer interne prosesse wat die sleutel tot die bestuur van die plan vorentoe is? Is jy gaan om geld, hulpbronne, en tyd te verbind tot die plan te ondersteun? Wat is die padblokkades om die implementering en ondersteuning van die plan? Hoe sal jy die beskikbare hulpbronne te neem en te bereik maksimum resultate met hulle? Jy hoef nie na die perfekte antwoorde op al hierdie vrae nou, maar net seker maak dat jy al die vrae gegee het gelyk ag. Jy wil nie om terug te kyk ses maande van nou af, en wens jy het 'n paar groot kwessies wat nou jou sukses dreig geïdentifiseer. As jy 'n paar rooi vlae het geïdentifiseer, te evalueer as hulle groot struikelblokke of kleintjies. As hulle groot, kry hulle uit die pad voor jou uit te voer, selfs al beteken dit stoot jou tydlyn uit vir 'n rukkie. Maak seker dat jy die ondersteuning Dikwels misgekyk is die vyf belangrike komponente wat nodig is om uitvoering te ondersteun: mense, hulpbronne, struktuur, stelsels, en kultuur. Alle komponente moet in plek wees om te beweeg van die skep van die plan om te aktiveer die plan. Die eerste fase van die implementering van jou plan is om seker te maak om die regte mense aan boord. Die regte mense, insluitend dié mense met vereiste vaardighede en vaardighede wat nodig is om die plan te ondersteun. In die maande wat volg op die beplanningsproses, uit te brei werknemer vaardighede deur opleiding, werwing, of nuwe huur om nuwe vaardighede wat vereis word deur die strategiese plan in te sluit. Jy moet genoeg geld en genoeg tyd om implementering te ondersteun het. Dikwels is ware koste onderskat of nie geïdentifiseer. Ware koste kan insluit 'n realistiese tyd verbintenis van personeel om 'n doel, 'n duidelike identifisering van uitgawes wat verband hou met 'n taktiek, of onverwagte koste overschrijdingen deur 'n ondernemer te bereik. Daarbenewens moet werknemers genoeg tyd om te implementeer wat kan wees addisionele aktiwiteite wat hulle op die oomblik nie presteer het. Stel jou struktuur van die bestuur en toepaslike lyne van gesag, en het duidelike, oop lyne van kommunikasie met jou werknemers. 'N Plan eienaar en gereelde strategie vergaderings is die twee eenvoudigste maniere om 'n struktuur in plek te stel. Vergaderings om die vordering te hersien moet maandeliks of kwartaalliks geskeduleer, afhangende van die vlak van aktiwiteit en tyd van die plan. Beide die bestuur en tegnologie stelsels help hou die vordering van die plan en maak dit vinniger aan te pas by veranderinge. As deel van die stelsel, bou mylpale in die plan wat binne 'n spesifieke tyd raam moet behaal. A telkaart is een instrument wat gebruik word deur baie organisasies wat vordering dop en mylpale sluit. Sien die artikel "Hou telling van jou vordering" later in hierdie hoofstuk vir meer inligting oor hoe om 'n telkaart van jou onderneming te skep. Skep 'n omgewing te skep wat werknemers verbind tot die organisasie se missie en dit maak hulle gemaklik voel. Om die belangrikheid van die fokus op strategie en visie te versterk, te beloon sukses. Ontwikkel 'n paar kreatiewe positiewe en negatiewe gevolge vir die bereiking van of nie die bereiking van die strategie. Die belonings kan groot of klein wees, solank hulle die strategie bokant die dag-tot-dag lig sodat mense maak dit 'n prioriteit. Bepaal jou plan van aanval Implementering van jou plan sluit 'n hele paar verskillende stukke. Implementering van 'n plan kan soms voel soos dit 'n ander plan van sy eie behoeftes. Maar jy hoef nie te gaan na daardie mate dat ek dit gedoen het vir jou! Gebruik die volgende stappe as jou basis implementeringsplan. Verander om dit jou eie tydlyn maak en pas kultuur en struktuur van jou organisasie. Wat volg is 'n versameling van omvattende stappe implementering: Finaliseer jou strategiese plan ná die verkryging van insette van al belê partye. Rig jou begroting jaarlikse doelwitte op grond van jou finansiële assessering. Produseer die verskillende weergawes van jou plan vir elke groep. Vestig jou telkaart stelsel vir die dop en die monitering van jou plan. Vestig jou prestasiebestuurstelsel en beloning stelsel. Rol jou plan om die hele organisasie Bou al departement jaarlikse planne om die korporatiewe plan Stel maandelikse strategie vergaderings met gevestigde verslagdoening om jou vordering te monitor. Stel jaarlikse strategiese hersiening datums, insluitend nuwe aanslae en 'n groot groep byeenkoms vir 'n jaarlikse plan review. 3A% 2F% 2F0.gravatar% 2Favatar% 2Fad516503a11cd5ca435acc9bb6523536% 3FS% 3D96r = PG "/%


No comments:

Post a Comment