Monday, October 10, 2016

Draad Sluiting Van Demat Rekening Hdfc

Thread: Die afsluiting van Demat rekening HDFC Die afsluiting van Demat rekening HDFC Ek wou my Demat rekening te sluit 3 maande gelede. Ek het HDFC kliëntediens en bevestig dat my naaste tak Malkajgiri het Demat rekening dienste waar ek kan die einde van die Demat rekening. So het ek na naaste HDFC Bank op Malkajgiri. Ek vra die Demat rekening artikel persoon oor die sluiting vorms. Hy het gesê hulle sal nie aanvaar in daardie tak en voorgestel dat ek 'n ander tak wat ver weg van my plek gaan. Na die verhoging van 'n klagte deur kliëntediens aanvaar hulle my sluiting vorms (wat deur die bestuurder HDFC Bank Malkajgiri). Ek was geskok om te hoor wanneer Bestuurder het gesê hulle hoef nie die bevoegde mense in die tak vir Demat rekening sodat die bestuurder die vorms gestuur om Lakdikapul tak. Ek het my kontaknommer te bankbestuurder om my te bel indien enige kwessie bestaan. Volgende dag het ek 'n oproep van lakdikapul tak sê dat die vorms is ou een en ek moet in die nuwe vorm in te vul en in te dien in die Malkajgiri Tak. As ek 'n sagteware professionele ek opvolg dit net op Saterdag. Elke week op Saterdag Ek gaan die bank. toe ek nog ooit Ek gaan die bankbestuurder is nie beskikbaar nie. Ek het vir die Demat rekening persoon om die bestuurder te lig oor my sluiting status en bel my sodat ek kan kom op 'n weeksdag en voltooi die sluiting vorms. Tot nou toe het ek nie 'n oproep van 'n persoon van daardie tak ontvang. Ek het 'n baie goeie opinie oor HDFC Bank totdat hierdie kwessie. Moet asseblief nie die nodige. Adres. 1-212, Saptagiri Bhavani Nagar Malkajgiri Vani Nagar bushalte, behalwe Anutex Showroom Hyderabad-500047 Andhra Pradesh Indië


No comments:

Post a Comment