Sunday, October 16, 2016

Wedergeboorte Van Ecommerce In Indië

Wedergeboorte van e-handel in Indië Ons verslag gee 'n insig in Indië & rsquo; s e-Commerce mark. Dit fokus op die verskillende sub-segmente van die e-Commerce mark en beklemtoon die faktore wat groei in hierdie segmente en die uitdagings. Indië is op die punt van 'n digitale rewolusie. Internet het 'n integrale deel van die groeiende stedelike Indiese bevolking geword. Verskeie faktore het gery hierdie tendens, soos: Dalende breëband inskrywing pryse Bekendstelling van 3G-dienste wat lei tot 'n toenemende aantal & ldquo; netizens & rdquo; Urban Indië & rsquo; s veranderende leefstyl Gerief van online shopping Veranderinge in die ondersteuning van die ekosisteem metodologie In 2012, ons het 'n navorsingstudie oor die Indiese e-Commerce sektor, toe te lig 'n gedetailleerde mark perspektief. Die verslag fokus op die volgende belangrike e-Commerce segmente saam met die uitwerking op die ekosisteem, belegging scenario en operasionele uitdagings: Ons het omvattende onderhoude wat 'n eerstehandse perspektief op geleenthede en uitdagings wat in die winkel vir verskeie belanghebbendes. Die aantal gebruikers maak online transaksies in Indië sal na verwagting groei van 11 miljoen in 2011-38000000 in 2015. Uitvoerende opsomming Hoewel die tendens van e-handel is die maak van rondes in Indië vir 15 jaar, het die toepaslike ekosisteem nou begin om te val in plek. Die e-Commerce mark in Indië geniet fenomenale groei van byna 50% in die afgelope vyf jaar. Sleutelfaktore ry die groei verhaal van e-handel in Indië, sluit in: Aansienlike styging in die aantal internetgebruikers Groeiende aanvaarding van die aanlyn betalings Verspreiding van internet-enabled toestelle gunstige demografie Die aantal gebruikers maak online transaksies in Indië sal na verwagting groei van 11 miljoen in 2011-38000000 in 2015.Venture kapitaliste (VC) en private ekwiteit spelers hul geloof in die groei van e-handel in die land het getoon. Dit is ruim gestaaf deur die beduidende toename in die totale beleggings (VSA $ 305,000,000 in 2011 teen die Amerikaanse $ 55000000 in 2010). Modes van e-handel transaksies Op grond van die deelnemers betrokke by die transaksie e-commerce transaksies kan gesegmenteer in drie breë kategorieë of modes: Verbruikers-tot-verbruiker (C2C) â € Online classifieds, aanlyn reis Besigheid-tot-verbruiker (B2C) â € Online kleinhandel, online kleinhandel / e-stert, aanlyn - geklassifiseerde advertensies, digitale downloads, finansiële dienste, online travel Besigheid-tot-besigheid (B2B) â € Online classifieds Grootte van die e-Commerce mark in Indië Indië & rsquo; s verbruikersgerigte e-Commerce mark (B2C-C2C) gegroei het teen 'n yslike CAGR van 49,1% 2007-2011 'n mark grootte van die Amerikaanse $ 9900000000 te bereik. Online Travel, die grootste binnelandse B2C e-Commerce segment, verantwoordelik vir 81 inkomste% in 2011. Verbruikers-gesig staar e-handel mark grootte (VS $ miljard) Bron: IAMAI Indië & rsquo; s e-Commerce ekosisteem Jaarlikse besteebare inkomste per huishouding om te groei deur twee-en-'n-half keer in 2015 Diskresionêre besteding sal na verwagting 'n groot gedeelte van die uitgawes in Indië te vorm Verspreiding na verwagting in die verkope van persoonlike rekenaars, tablette en slimfone Meer Indiërs steeds meer tyd bestee aanlyn Waarskynlikheid van groei in internet gebruiker basis, mirroring dié van die stem gebruiker basis Deel en gemiddelde waarde van transaksies hoër vir kredietkaarte as debietkaarte Toename in die aantal betaling opsies Lae gemiddelde breëband spoed en plat gemiddelde internet spoed rede tot kommer Online betaling landskap gekenmerk deur lae penetrasie van krediet-en debietkaarte Hoë druipsyfer van aanlyn betaling transaksies Online Travel Aanlyn reis is tradisioneel die grootste e-Commerce sub-sektor (deur inkomste) in Indië is. Om rande met aanlyn kleinhandel verbeter, is aanlyn-reis spelers diversifiseer hulle offers aan hotelbesprekings sluit, saam met die gereelde ticketing dienste. Hulle moet egter aan vaardighede wat verskil van dié wat nodig is in die ticketing segment is ontwikkel. Ook, moet hulle uitdagings wat verband hou met 'n diverse data basis, tegnologiese beperkings, kliënt ervaar, egtheid van inligting te bestuur en grieweprosedures redressal. Online kleinhandel Hierdie segment het ontwikkel en aansienlik gegroei oor die afgelope paar jaar. Kontant-on-lewering is een van die belangrikste groei bestuurders en is voorgehou het verantwoordelik vir 50% tot 80% van die aanlyn kleinhandelverkope. Spelers het 'n nuwe sake-modelle, insluitend voorraad-en-verkoop, besending en groep koop aangeneem; egter kommer rondom voorraadbestuur, ligging van pakhuise en in-huis logistieke vermoëns poseer tandekry probleme. Online classifieds Advertensies, die vroegste deelnemer in die e-Commerce ruimte in Indië, is besig om 'n verskuiwing in operasionele model van vertikale horisontale offer. Spelers bied nou 'n spektrum van dienste wat wissel van die koop / verkoop van motors te vind huishulp / oppas. Uitdagings vir die sektor e-handel in Indië Die fenomenale groei van die e-Commerce sektor gaan gepaard met sekere uitdagings: Afwesigheid van e-handel wette Lae inskrywing hindernisse wat lei tot verminderde mededingende voordele Vinnig veranderende sake-modelle stedelike verskynsel Tekort aan mannekrag lojaliteit Dit is egter e-Commerce stel om voort te gaan op sy groeipad op die rug van die stabilisering van die ekosisteem en belangstelling getoon deur VC spelers, gekombineer met die ondersteuning van die regering van Indië (IR). Maak met ons Bly verbind met ons deur middel van sosiale media, e-pos kennisgewings of webcasts. Of laai ons EY Insights app vir mobiele toestelle.


No comments:

Post a Comment