Sunday, October 9, 2016

Draad Wat Jy Nodig Het 'N Ware Handel Ervaring In Buitelandse Valuta

Draad: Jy moet 'n ware handel ervaring in buitelandse valuta. Jy moet 'n ware handel ervaring in buitelandse valuta. Ek leer aangesien meer as 8 maande in hierdie besigheid. En ek het baie dinge geleer in my verlede 8 maande leer. Ons wil almal 'n klomp geld te maak in ons lewe en wil ryk in ons lewe. Daar is baie vorme van handel metodes in forex. Daar is baie handel strategieë wat ons kan volg om ons handel. Maar weet jy dat sonder om enige werklike handel ervaring is daar geen sukses in die mark. Ek het probeer om baie dinge te gebruik, maar niks het gewerk boete vir my in hierdie gebied. Ek begin my leer met demo handel rekening en geleer het oor basiese beginsels van die forex mark. Dit is goed, want almal het om te begin leer met hierdie proses. Ek het probeer om baie strategieë te maar ek eendag kom om te weet dat ek 'n baie werklike ervaring hier volg. Voordat ek het gedink dat slegs die gebruik van 'n goeie strategie my sal help om geld te maak, maar nou dink ek dat slegs die gebruik van 'n strategie nie genoeg by alles wat ons help om te fokus op hierdie paar dinge 1. Om nie te fokus op die teorie kennis; Meestal leer ons oor verskil handel strategieë en strategieë in verskil e boeke of enige ander bron van buitelandse valuta onderwys, maar wanneer ons probeer om te implementeer in reële mark dan daardie tyd het ons in die gesig staar 'n baie probleme 2. Behoefte gereelde leer in reële mark; Vir 'n beter handel sukses en beter handel ervaring dit is belangrik om te leer in die werklike handel in die mark. In reële mark in staat om te weet oor ons handel sielkunde en kan ons om te weet oor ons ons gierigheid en emosionele beheer. 3. Beter toegang tot die mark en uittreepunt kennis hulp; Meestal ons nie in staat was om die werklike waarheid oor 'n strategie in 'n artikel of enige ander bron van waar ons in staat om 'n handel strategie vir onsself te vind sien. Dit is net die toegang en uitgang, maar in die werklike handel rekening ons in staat om behoorlik weet beter toegang en uitgang punte wys. Daar is baie swak punte van elke handel strategie in forex en net ons werklike handel ervaring help ons om te weet en los hierdie swakpunte.


No comments:

Post a Comment