Saturday, October 8, 2016

Pokemon X

Speletjies wat jy kan hou Yo-Kai Watch Vind, bevriend en die stryd om honderde Yo-Kai! Na die verkoop van miljoene en 'n kulturele verskynsel in Japan, YO-. Monster Hunter 4 Ultimate Ervaar Big Game Jag met Monster Hunter 4 Ultimate op Nintendo 3DS. In Monster Hunter 4 Ultimate jy em. Monster Hunter 3 Ultimate Monster Hunter 3 uiteindelike gebruik van die funksie van die Nintendo 3DS om spelers te voorsien met 'n ware intuïtief hu. Fantasie Lewe N wêreld waar jy die lewe wat jy nog altyd wou lei leef! FANTASIE LEWE * is 'n oorspronklike RPG vir die Nintendo. The Legend of Zelda: 'n skakel tussen wêrelde Pokemon X en Y aanlyn suig 2 jaar gelede # 1 yep dit is waar wat moet ek sê? Wonder Handel. Jy weet dat niemand op wonder handel 'n paar goeie Pokemon hoop dat hulle 'n goeie Pokemon in ruil ontvang nie, tensy jy 'n eerste timer soos ek sal sit. Ek het my Snorlax per ongeluk vir die eerste keer en het 'n Zigzagoon in ruil en daar is geen manier om jou Pokémon terug te kry. Die Japannese kinders is slim hulle sal jou nooit ooit iets waardevols en in my geval was dit 'n werklikheid is en dit is hoe ek die Zigzagoon stuur, so raai wat ek gedoen het? het hom gou terug na Japan. Twee op twee gevegte by verre dit is die ergste funksie ooit. Ek het 2 vriende online wat wil 4 manier stryd doen, ons is almal gereed om te veg, maar dat dit die laaste man nie so aanvaar ek hierdie nooi proses doen soos honderd keer. Ok my vriende verveeld, want niemand aanvaar sodat ek vas met myself en net een van my vriend, hoe lank sal dit neem om twee bymekaar? Miskien 'n uur? ja dit is nie 'n skatting Ek sê die werklike tyd wat dit neem vir my om te spandeer op te nooi ander spelers en aan die einde selfs die laaste vriend van my gaan slaap, want niemand aanvaar. Die slegste aspek van hierdie is dat wanneer ek ander spelers te nooi, op my skerm wys dit wat aangesluit het en wat nie. Maar aan die ander spelers skerm dit sê net wag. So is daar 'n goeie kans dat die spelers nie vir ewig sal wag vir jou, hulle sou dit vroeër of later te kanselleer net omdat hulle weet nie of almal aanvaar of nie, want op die skerm is dit net gaan om te sê wag. en dit is moeilik om te kry al die spelers te kry wat jy in die oorlog gevolg terselfdertyd aanvaar en dit is baie dom vir Nintendo om dit te doen. En belangrik, Hoekom is daar nie 'n soektog stelsel waarin jy aansluit jou vriend en soek vandag vir gevegte? Hoekom moet ek my vriend en ander ewekansige spelers wat nie wil om te veg nooi? Die ergste van alles is die power-ups wat gee om jouself en ander spelers aanlyn wat Jack wat nie saak in aanlyn gevegte nie. Ok dit is nie regtig 'n groot probleem, maar kyk die onderstaande: Dit is nie regtig 'n probleem: Hoekom doen mense verwerp my as ek vra vir die PR video asof dit 'n private belangrikste ding? Dit is net Pokémon, dit is nie 'n private sosiale netwerk. Pokemon X of Y is nie van plan om 'n paar aanlyn profiel winkel vir jou waar dit is vertroulik en die gevoel dat jy nodig het spesiaal. As jy moes iets so persoonlik op Pokémon X en Y wat so persoon weg te steek, dan sou ek myself dood te maak eerder as wat dit versoek. Jammer vir praat soos wat ouens, maar die mense online eintlik optree soos wat en ek nie eens praat oor 'n individu byna almal daar optree soos wat, behalwe 'n paar. Die grootste kenmerk het hulle weggeneem is dat op handel wat jy kan nie 'n smiley of 'n hart gegee om, ek bedoel wat de hel? So, hoe is ons bedoel om te sê wat Pokémon ons graag en wil? En dit is die domste ding wat hulle ooit kan doen. Hoe is ons veronderstel om te verstaan ​​wat ons wil? Pokémon aanlyn? Dit is soort van dom, maar jy kan dit nie. Ek is Dde regterhand man van CakeofLies Die linkerhand man van Mewtwo_soul Vraag van Doisy Hoekom kan ek nie handel dryf / stryd / klets saam met my vriende aanlyn? So ek net gekoop Pokemon X, maar ek kan net nie aanlyn handel / stryd vriende. Ek het wel 'n ordentlike internet konneksie, ek het Torchic, het 'n paar ambagte op die GTS sonder enige probleme. Maar wanneer dit kom by met jou werklike 3DS vriende / random mense wat vra dat jy om handel te dryf en stryd, 'n vinnige boodskap verskyn en gesê dat 'n Fout het voorgekom en om later weer te probeer. Nie 'n genommerde fout soos gewoonlik, net 'n eenvoudige & quot; fout & quot ;. Dit is geheel en al ruïneer my spel ervaring as ek nie kan kommunikeer met my ander vriende speel hierdie speletjie. Ek kan 'n chat, stryd of handel met hulle nie begin. Is daar iemand weet waarom dit gebeur of wat kan inmeng? Doisy bykomende besonderhede: Ja, PSS instellings is almal in staat gestel. Ek kan toegang tot die internet, sien my vriende online, handel op die GTS, met behulp van die Synchrogame, maar ek kan nie gesels / stryd / handel met hulle, of die gebruik van die Wonder Handel. Enige pogings van interaksie met vriende / onbekende speler is nutteloos, maar tog kan ek handel Pokemons op die GTS. Wat de hel? Ek speel op 'n 3DS XL een week oud. Ek het die spel op sy vrylating datum. Wanneer ek probeer doen een van daardie dinge, verskyn 'n fout boodskap op die touch screen. Dit is nie 'n genommerde fout, is dit net sê & quot; is 'n fout, indien dit voortduur kontak Nintendo & quot ;.


No comments:

Post a Comment